"Soo where wore you"

Fredag den 13e
Har dock inte råkat ut för något ännu, peppar peppar!
Men som jag skrev förra månaden, så brukar det inte hända något, peppar peppar!

Så får väl hoppas på det bästa : )
Jag och Minime har ägnat oss åt att spela dubbelharpan,
bra tidsfördriv, eftersom det tar ett tag! Men nu har hon smitit
iväg den rackarn, så jag ligger här i sängen med spelplanen utspridd.

Ikväll hoppas jag det blir en bra kväll, men det brukar ju bli så.
Josefine ska ju dansa för mig och allt, kan ju inte bli bättre ; )
Så ska vi sjunga, dricka vin och umgås, riktigt girls night (maby out också).

Ligger och försöker tagga till lite genom att lyssna på
Backyard Babies, så grymt bra skiva! Kanske ska börja göra sig i ordning
också, så man kan ta sig lite vin till maten. För att göra sig i ordning med alkohol
i kroppen brukar inte resultera i något bra, ni som gjort det, vet :-P

Hoppas ni mår bra, och får en toppen kväll! ♥

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Karin

Du svarar inte på mitt sms din lilla rumpa! Men då vet jag vad du ska göra iaf ;) Hoppas vi ses!

2009-03-13 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0