Rattfyllerist

Jaha, då var man äntligen i säng..
Var ju snäll och skjutsade ner fyllskallarna till
O´learys..  Och vilket kackel det var i bilen, ojoj :p
Käften gick i ett på dem.. Låter man verkligen sådär
med alkohol i kroppen? Stackars taxichaufförerna och
dom som är snälla att ställa upp o skjutsar, haha..
Och det här var ingen lång väg, men endå : )

Men det gjorde mig inget, dom är ju mina vänner
och var glada & hade skojj. Är dom lyckliga, nöjda & belåtna,
så är jag det!

Dags att stänga av dumburken och krypa ner under täcket,
så man kan samla nya krafter inför morgonkvällen,
ser fram emot den som sjutton. Hoppas & tror på en
riktigt lyckad kväll..



Förstår mig inte på dem som kan sätta sig bakom ratten och
köra, fullt medveten om att han/hon/den/det har alkohol i kroppen.

Det borde vara straffskott i pannan på dem! ... Usch
Förstår inte ens hur man kan komma på tanken,
sinnessjukt!

Absolut inget som har hänt ikväll, tanken slog mig bara.



...God Natt På Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0