Om jag kommer in?

Haha, jag kommer knappt ut!

Nej, skämt åt sido..
Jag kom IN : ) Så nu är det back too school! Äntligen.
Som jag har väntat på detta besked, och så damp det ner
i brevlådan idag. Så jag börjar studierna nästa torsdag : ) Wish me luck!

Känner att jag vill göra en eller två förändringar i mitt burr också,
frågan är ju dock, h u r? Så svårt..
Jag vill ha en snygg brun färg, kanske åt det lite mörkare.
Men jag tycker inte att jag passar spec. bra i brunt. Kanske för att jag
aldrig haft en mörk fin brun. Sen om man skulle tröttna inom en snar framtid,
är det ju skitsvårt att få tillbaka sin blonda färg igen, och lång tid tar det också.
Hannah skickade en as snygg bild till mig nyss, färgen är jätte fin, men jag skulle
kunna tänka mig snäppet mörkare.. Men frisyren däremot, den är ju as läcker.
Sån frippa skulle jag nog kunna tänka mig.. Eller, vad säger ni?




I kinda like it! (Y)
Men feg som jag är när det gäller hår, så kommer det väl aldrig ske.

...Ciao

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: att dom gör :D

2009-03-16 @ 18:55:21
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: linda

grattis till skolan ;) ska du bli en pluggis du med.. :P hehe!

2009-03-16 @ 19:48:49
URL: http://linditae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va ska du plugga till?

2009-03-17 @ 17:54:02
Postat av: Lena

Snygg färg, tror du skulle passa i den

2009-03-20 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0