Min källare har blivit en replokal

Jag är så sjukt trött.. Kan knappt hålla ögonen öppna!
Har jobbar mellan kl:13-20.30, åkte sedan direkt
hem till Mallan, där vi kikade på Let´s Dance och mofflade
en massa onyttigheter.. Trevligt, men nu mår man ju illa istället, hm!

Jag vill bara soooova nu, men min kära far har ju omvandlat
våran källare till "replokal", och ljudnivån är ju inte den lägsta, tyvärr.
Så får väl leta fram ett par öronproppar och sätta på mig hörselskydd,
kanske lindrar det en del?

Jag som har varit trött hela dagen, eftersom min kära
syster har börjat blivit sjuk, så har hon hållt mig vaken,
så det blev inte spec. mycket sömn föregående natt heller.

Aja, får försöka ändå. Förhoppningsvis är jag så trött, så jag somnar!
Det värsta är ju att jag är lättväckt och har jätte svårt för
att somna och sova, ingen djup & stabil sömn här inte.
Ibland vill man ju bara somna som en klubbad säl liksom, men det är väl
bara att drömma om.. Kanske när man är pensionär?

Wish mee luck..

...Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0