Lite hemlisar


1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat? Emma, nej! Jag har alltid velat ha ett långt namn. Typ, Karoline, Josefine eller Madeleine. Men mammi & pappi ville inte att jag skulle få ett smeknamn, öhm?

2. Saknar du något i ditt liv? En heeeel del faktiskt.

3. Sommar eller vinter? Sweet summer

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för? Pass på den

5. Vilken är den bästa julklapp du fått? Öhm, säkert min första mobil, då blev man ju överlycklig

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal? Det gör nog alla, om inte annat undermedvetet

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva? På ett varmt och fint ställe, inte i Sverige iallafall

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Hehe, oh ja! Finns nog en hel del om jag börjar tänka efter

9. Hur många barn vill du ha? Nu, inga. Men om man någongång mot förmodan skulle träffa rätt karl , så ett, ev. två.

10. Har du återkommande drömmar? Nej, jag drömmer knappt

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då? Hehe, fruktsallad, gills det? Annars kyckling med buljongris. (man har i en köttbuljongtärning i vanligt ris, tok gott)

12. Märkes kläder eller inte? Både och.. Beror på vad man hittar osv. Jeans, då är det bara märkes

13. Vart ska du/ni fira jul? Haha, hemma hos mormor som vanligt, i guess. Men man vet aldrig

14.Har du ett nyårslöfte? Nej, det är bara trams. För jag håller dem aldrig, man glömmer ju bort

15. Vad har du för planer för dagen? Börjar jobba kl:13, sen när jag har slutat vid 20.30 ska jag hem till Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0