I´m walking on sunshine

Solen som tidigare lös med sin frånvaro,
dök ju upp sen igen. Underbart : )
Älskar vår, sommar & sol. Så fram & på med skinnjackan, äntligen!
Är det så här fint imorn också, kanske man vågar smyga fram tygskorna?

Träffade tjejerna & Tompa för en fika på stan,
alltid lika trevligt! Sen begav vi oss upp till Josefine och
spelade lite GH, fast jag spelade väl i 15 sek,
sen tappade jag tålamodet och tittade på ist.

Nu efter maten gick jag en promenad, skönt.
Dock så dog min iPod, mindre skoj. Så laddar den nu!
Man känner att det verkligen är frisk luft ute nu.
Och gatorna är nästan torra, kom våren, kom : )

Nu väntar duschen, sen är det DHW!

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0