I´m a schoolgirl from now

Jajjemen.. Trodde först inte att jag skulle komma i väg
till första dagen i skolan, pga. magvärk : (
Men efter en stund med vetekudden på magen, så gav det med sig.
Tack och lov!

Verkade vara ett härligt gäng, läraren var jätte trevlig.
Så det här kommer nog gå smärtfritt : )

Vi fick ju presentera oss också, och jag som inte är så pigg på
att prata inför folk, scary! Men det gick de med..

Så nu är man på jakt efter sin första "skolbok":
Medicinsk Grundkurs



Så är det någon som har den, tell me! Behöver den tills på måndag redan,
hojta om ni har en ni vill sälja till mig! Mail: [email protected]

Btw, så har vi två hästar utanför oss nu, hm! (jag bor inne i stan)
Skitit på gatan har dom gjort också! Jaja..

Snart blir det käk, sen ragga böcker!

...Later

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja har en sån bok! :) <3

2009-03-29 @ 17:25:02
URL: http://paulinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0