Han vill ha oss tillbaka

Haha, jaa jag och Älin har kommit på att våran gamla "arbetsgivare"
vill ha oss tillbaka till nästa säsong, så han skickade en planlösning på
vårt nya boende, det är vad jag och Älin tror iallafall ; )

Idag var jag uppe tidigt, var ute på en prommenad redan vid kl:08
imorse, det är uppiggande. Dock är inte vädret lika uppiggande, huah!
Sen var det bullbakningsdax, vanilj -och kanelbullar.
Hoppas dom blev goda, skulle få mitt "betyg" senare. Har nämligen inte
smakat dom själv än :-O

Så var ut en sväng och fikade, därav "betygsättningen" nämndes.
Skulle dock inte ha parkerat i nerförsbacken kom jag på sen,
men vi sandade lite bakom bakhjulen där det har en tendens att spinna, även ännu
lättare när det är automat, hatar det.. Fick en liten påputtning också för det började
såklart spinna lite, men det gick smärtfritt : )

Sen blev det ett besök hos min kära Mallan, där även Josefine befann sig.
Så det blev fika, kladdkaka, där och film!

Nu sitter jag och väntar på att Grey´s ska börja,
sen är det Big Brother time!

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0