Bara försvann

Solen har ju varit framme idag, men nu har
den tydligen gett upp och försvunnit : (
Fan, jag som fick lite vårkänslor där ett tag.. Men
nu är dom också försvunna!

Jag hoppas att min kropp tar sig i kragen
och skärper till sig, så jag kan träffa mina
tjejer för en fika på stan. Det var inte igår, om man
säger så. En är dessutom nyhemkommen ifrån Thailand,
den jäveln ; ) Så kanske lika bra att man stannar hemma,
kommer ju bara få ångest över hur blek en annan kommer
att vara jämfört mot henne. Vissa har det bra!

Have a nice day!

...Ciao

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: precis (:

jadu.. jag vet att man ska kämpa på, men ibland suger det!

2009-03-17 @ 12:02:47
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0