Ambulans i ilfart med blåljusen på

Snart är det slut på denna måndag..
Som har bestått av jobb! Var på en avd. sista timmen som
jag aldrig har satt min fot på förut, men lyckligtvis gick det bra!

Fick veta en rolig sak när jag kom hem : )
Jag ska få åka med i ambulansen under ett pass,
ska bli hur spännande och intressant som hellst.
Annars har man ju bara varit passagerare, tyvärr..
Jag är bara ett samtal ifrån, så ska ta och ringa "chefen"
och planera in ett medåk. Blir nog på en helg, då det hände mest.
 
Dax att föna håret, sen krypa till korgs för att glo
på BB, sen sova..

...God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de skulle vara kul om du skrev va du jobbade med.

2009-03-23 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0