Kubb & Bad

Torsdag idag!
Jag och Minime drog till västerås en snabbis,
och det resulterade i en ny kamera, till oss båda :O
Jag skulle ju inte köpa nått var det tänkt, menmen..
Så kan det gå. "Troru man är riiik? Elleeeer" ; ) Haha!

Sen blev det matdax på Donken med Roffe (Y)
Efter det åkte vi 3 + Emelie, Johan & Putte ut
till Bresse och kubbade lite, tjejerna mot killarna,
och vi tjejer vann, överlääägset. Ovanligt : )

Sedan fick Roffe för sig att bada, och Johan var inte sen
på att hoppa i han heller.. Var tydligen inte "" kallt!

Sen in till stan igen, för ett besök på Donken, igen.
Mötte Sebbe där också.. Och nu väntar vi ivrigt på att vårt
kära Big Brother ska börja (Y)


En gammal goding som jag o minime poppa till västerås ; )



Minime & Mallan, solstrålarna i mitt liv



Kommentarer
Postat av: Lina

you are my sunshine <3

2009-06-12 @ 14:47:18
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0