Hur lurad får man bli?!

Som sagt, började jobba 7:30 imorse, hade klockan på
6:45, vaknar med ett ryck kl.04:58 och tänkte att jag har försovit mig
i en kvart, reagerade inte på att klockan snart var 5 på morgonen :-/
Flög upp ur sängen, klädde på mig osv. Sen bara stannade jag upp
och kolla på klockan igen, ÅH pucko, får ju nästan sova i 2 tim till..
Bara att klä av sig igen och krypa ner under täcket, igen.
Och det var välbehövligt, med tanken på att jag somnade vid 3- halv 4 inatt : (

Därav att min kropp känns förstörd, jag är slut som människa, typ.
Känns som om jag har jobbat i high heels på 13 cm, tror närmare
bestämt att mina vadmuskler har gått på semester eller nått,
för i mina vader är dom inte. Har sjukt ont i kroppen & knoppen.

Lyckat, med tanke på att jag börjar kl:6.45 imornbitti, yey!

Något positivt var iallafall 3 samtal jag fick inatt : )
Kanske var därifrån jag fick min energi under dagen, who knows? ; )

Nehe, stänga av denna dumburk för att sätta på nästa,
och så hoppas jag på att somna sjukt tidigt nu ikväll, wisch me luck.


♥            ♥            ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat Emma, bra o vara ute i tid :)

2009-06-14 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0