Nykter - Fest - Bio

Det blåser som sjutton ute, storm?
Hoppas "stormen" ger med sig så man kanske
kan få åka lite motorcykel?

Helgen då:

Fredags: Hemma hos oss, satt mest och pratade, någon
drack osv. Sen vid kl:o1 bestämde de sig för att åka ut
till Ängsö och dess slott. "spökvandring", men dom hittade
inga spöken, som Kim sa: Dom ser en bara om man är naken ; )
Ska vi tro på det? Njaa.. Men jag stannade hemma!

Lördag: Jobbade, sen hem och svira om och i väg till Hanny
som fyllde 21 år, så hon bjöd upp till fest : ) Sen knallade vi ner
på joar, där var det trevligt : ) Är man med rätt människor blir
inget tråkigt! Sista dansen blev en dubbelpardans nånting, 5,4,3 pers.
Sen skjutsade Roffe hem mig och jag snacka lite skit med en innan
jag klev innanför dörren och kröp i säng.

Söndag: Den blev lugn, kikade på tv / film, pratade med
Emelie & Johan som kom förbi en sväng och lite så..
På kvällen blev det bio, The Proposel, bra och rolig film,
rekomenderas! Var så himla varmt innan man fick gå in i bio-
salongen bara, och hela Enkp hade visst bestämt sig för bio igårkväll.
Menmen, blev svalare i salongen som tur va : )

Veckan består av ledighet än så länge, hoppas att det
blir kanooon väder med sol & +25 grader (Y) Minst!
Men det är väl bara att glömma.. My luck ni vet!



32 dagar kvar till TURKIET Mallan : )



Födelsedags Hanny
19 Juli, 21 år



Johan, Jag & lite av Larsson på joar i Lördags : )

C I A O

Kommentarer
Postat av: Josefine

32 dagar! hallå! :)

2009-07-20 @ 19:40:18
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: emelie

du börjar suga på att blogga, och det gör mig ledsen..

2009-08-04 @ 15:03:00
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0