Mysig kväll och en utlandsresa på ingång?

Vart en mysig kväller igår må jag säga : )

Mall & Joss var nyligen förbi här, vi pratade om våran
Turkland resa som kommer att bära av i augusti : )
Och jag SKA åka, om ingen bokar med mig, så åker
jag ner själv till Jossan & Karro, för dom är ju där nere iaf,
så en flygtur själv står jag ut med. För jag SKA SKA SKAA! Så de så!

Men hoppas bara att mina sötnosar också följer med
såklart, så hoppas allt klaffar. Och det ska det göra!

Så kom igen nu tjejer!

Undra om StoffLi är färdiga med sitt baderi, så vi kan
kolla på den sista av de 3 filmerna vi hyrt idag!

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Josefine

på måndag är det dags! :)

2009-07-11 @ 18:18:04
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaaak hun :)

<33

2009-07-12 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0