Han har lämnat mig : (

Min kära data har visst bestämt sig för
att inte fungera :( Inge vidare bra! Hoppas
Mallan är hemma snart igen så LG kan få
liv i den igen! För utan datan klarar man sig ju inte!

Kan inte plugga heller, eftersom allt är igenom datan!
Hoppas inte att någon räkning dyker upp, för då kan jag
inte betala den! Men tror dem är betalda för den här månaden!

Har haft en ledig dag idag, med fint väder. Har dock inte orkat
åkt ut på sjön eller lagt mig i trädgården för att sola!
Jag som måste få en bra grund innan vi drar till Turklandet : )
Längtar som fan, snart är vi där : )

Nej, nu ska jag nog dra mig hemåt..
Vad händer ikväll? Ingen aning..

Bjuder på ett par bilder ifrån förra året, enjoy!










1
, Jag & Hannah på midsommar, 2, Jag hos Hannah med en gelegodis i munnen, 3, Mallan & Jag på Teneriffa,
4, Jag hos Mathilda

C I A O

Kommentarer
Postat av: paulina

Fan va härligt att åka utomlands!! =) Allt bra med dig?

2009-07-18 @ 19:45:50
URL: http://paulinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0