Sjukhus & Operationer

I går var jag på friskis & svettis med Mallan, Jossan & Bella.
Det var skojj faktiskt, inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara.
Så man kanske inte är så himla otränad ändå, lite muskler finns tydligen kvar ; )
Trodde  jag skulle somna som en stock efter det, men som i sin vanliga ordning
somnade jag efter kl:00.

Imorn ska jag få vara med på sjukhuset och kolla när dom opererar,
ska bli spännande : ) En galla operation och 2 bröst operationer!
Sen efter det ska jag i väg och jobba, fullspäckad dag & kväll med andra ord!

Sen på torsdag ska jag på koooonsert, Backyard Babies : )
Ska bli riktigt skojj!

Nu ska jag ner på stan en sväng, tror jag..

...Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bland annat, till Mallan också faktiskt ; )

2009-01-28 @ 22:45:48
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0