I wanna make love whit you

Har fått pratat av mig med mina två älsklingar idag, Sis & Fisan ♥
Kändes bra.. Fast när man pratar med dem, så inser man ju hur
jä*vla mycket man saknar dom!! Live your life honeys..

Annars har jag inte gjort allt för mycket idag, skjutsade farmor
till Uppsala, och vart kvar där ett tag...

Sen skulle det ha blivit filmkväll, men vissa har svårt att
passa tiden och äter hela kvällen, typ :p Haha!
En annan gång..

Nu lyssnar jag på idrottsgalan som går på tv, Robert Gustavsson är ju för skön, haha
Och glor runt lite på datan.. Men är jätte trött, så förstår inte varför jag bara inte stäger
ner datan, och sover.. Ett hopplöst fall!

Hoppas ni har bättre vett..

... God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0