Ensamhet och tomhet

Nu har hon varit ifrån mig i en vecka, en HEL vecka!
Fast det känns som längre ändå, skumt..
Så nu tycker jag att minime kan ta och komma hem, för visst sa vi en vecka? : )
Önsketänkande. . .

Idag har jag varit ganska duktig måste jag erkänna,
dammsugit, duschat challe, bakat lite, lagat mat osv.

Sen åkte jag hem till M för lite tjatter och gemenskap,
sen kom tokan själv förbi en sväng, Miss H, inte ofta man ser
skymten av henne längre, förutom på joar ; )

Och efter några "citat" ur fucking åmål filmen, ville
M se den, så vi åkte hem till mig och kikade på den.
Stannade på Maxi innan och köpte oss lite appelsiner först.

- Give me friday, and some looove ; )
...Ciao



Kommentarer
Postat av: SIS!

åh baby, ledsen att göra dig besviken men jag har det jätte bra :) så än är jag inte hemma på ett tag!!

vill verkligen att ni kommer i februari, ni MÅSTE!! älskar dig mest av allt min bästa vän, andra halva, tvillingsjäl, mitt ALLT <3

2009-01-15 @ 17:49:24
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0