Back from the woods, så nu är man Boddan med hela Jämtland

Då var man hemma i vardagen igen då efter 4 dagar
uppe i Jämtland, bland karlar, skogar, snö, skotrar, djur och
en massa trevligheter : )
Trivdes som fisken i vattnet där uppe, lugnt och skönt, roliga människor,
men skulle dock inte kunna flytta dit, hehe.. För långt ifrån civilationen, men hälsa på
då och då går alldeless utmärkt..

I fredags så åkte vi skoter heeeela dagen, jag och Mallan körde också,
så det var riktigt skojj! Förutom 2 avåkningar då, haha.. Tur att man landa mjukt i
snön iaf, så inga ben är brutna.. Skapligt ont i kroppen man har nu då, huh..
Trodde inte att jag hade vissa muskler som har dykt upp nu och trycker på med sin ondhet ; )
Snacka om otränad tjej, hm.. Sen på kvällen blev det partaj, fick ta oss till systemet först,
världens minsta systembolag jag har sett, fan statoil är ju större.. Så mitt vin fanns inte, men
andra alkoholhaltiga drycker, som tur var ; )

Sen bar det av hem till Niklas (hette han så tro?)
aja, riktigt skojj och trevligt var det där iaf, stört skön dialekt, man fattar hälften, typ..
Det var jag, Mallan och 10 grabbar cirkus, och dom var värre än ett gäng kärringar, kackla på som sjutton.
Men vi hade skojj iaf, så nu är man "Boddan" med hela Jämtland och "Falco", det sistnämda vet jag dock inte vad
som menas, men jag petade ner Håkan ifrån första "Falco" platsen iaf.. 

Sen blev det lugna dagar, skulle ha varit på skoter cross idag, men vi orkade inte, satsade
på hemfärd istället..

Pratade med min älsklings syster ♥ för en stund sen också, så skönt att höra hennes röst.
Har inte pratat med henne sen i onsdags, fast det känns som längre sen.
Hon hade det bra iaf, dock ingen värme där än, så hon var avis på att jag har varit uppe
i snön och latchat.. Annars var allt bra, ikväll blev det fest för deras del, en annan lär somna
som ett vaggat barn, har varit en tuff helg fast det skulle ha blivit en "semester", haha..

Jag säger som Mallan: Jag måste nog ta en semester nu för att vila upp mig ifrån semestern
där uppe :-P

Vart ett riktigt lång inlägg, hm.. Aja, skönt att skriva av sig ibland också, så enjoy!


...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0