Ännu en toppen festhelg "avklarad"

Fredag:
Börjar med en tripp till västerås, är duktig nog att inte köpa något,
förutom när vi stannade på systemet då, ett måste när det suger i partytarmen!
Hem, gör mig i ordning och knallar upp till Jenny, där dom om överraskade mig med tårta, sjönsång och present : ) Hade inte en aning om det, så blev jätteförvånad och jätteglad, ni är för underbara : ) Det är festernas paradis, där precis a l l t händer.. Är det inte toasistsen som är borta, så saknas handtaget in till toan, alltid någon som
spiller, och glas går i krash.. Denna kväll lyckades även balkongfönsterrutan spricka :-/
Var en grymt kul kväll, som slutade på joar blå i vanlig ordning.. Tycker dock synd om Jenny och hennes lgh.

Lördag:
Halvseg, ligger i sängen och tar det lugnt hela dagen, tills det ramlar in ett sms vid kl:17 cirkus,
"party på örtagatan, ta med parythumöret, så ses vi". Bara pallra sig in i duschen, för att åter på´t igen : )
Gjorde mig i ordning för ännu en oförglömlig kväll/natt, Myran hämtade upp mig starx efter kl:19, sen hem
till Säändra D och korka upp.. Alla tittar på varann och tänker nog "ska vi verkligen"? Då har Myran en tidigare helg lyckats med att spilla ut sitt första vinglas för kvällen, och då säger Sandra: "Äh, första glaset smakar ändå skit", haha, klock!
Sagt och gjort, första vinaren var ju slut innan kl:21, sen rullade det på bra för alla, lite för mycket för vissa dock.
Ner på joar till kl:00, då vi gick in for free : ) Tack P! Sen fick ju vissa bli "utledda" efter ett tag av vakten, som tyckte att 
denna personen skulle tänka på refrängen och gå hem, sagt och gjort :-P Haha.. Rolig kväll iaf, vi kan vi!

Söndag:
Riktigt seg dag, inte gjort många knop i onödan! Pallrade mig hem till Jenny, där även Myran befann sig, vi låg alla i ett varsitt hörn och kollade på filmer, sen blev det en keeebaaab på det, underbart efter en hård helg ; ) 

Nu har man tagit sig hem, och är riktigt trött.. Ska bli underbart att få sova!
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag ; )

- Mallan, tänker på dig, hoppas allt blir bra och löser sig imorn!

...Natti natt

Kommentarer
Postat av: Triton

fucking miss you my loves!

2009-01-19 @ 20:25:22
URL: http://kingtriton.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag gillar din bakgrund skarpt! Var hittade du den?:)

2009-01-19 @ 20:35:57
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag gillar din bakgrund skarpt! Var hittade du den?:)

2009-01-19 @ 20:36:39
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0