OBS Vill varna känsliga läsare OBS

Jag har nämligen haft en vit helg, hör och häpna. Inte ens besökt joar blå, den ni =P

Så, nu var det "läskiga" skrivet och medgett, nu kan ni läsa vidare i lugn och ro!

Som sagt, helgen har varit väldigt lugn, kikat på Let´s Dance och Mello,
det var typ min helg det. Men sådana helger behövs också, tro mig.

Idag har jag känt mig allmänt lam, typ som om jag halvsover hela
tiden, fast är vaken.. Helskum känsla!

Hoppas ni mår bra och har/får en bra dag!

... Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

den ligger på bergsgatan :)



ja men previs, ska söka lite jobb i veckan och sådär. sen får vi väl se :)



Ja men fan jag vill åka nu ju :(

2009-02-17 @ 10:36:14
Postat av: sofia

det var från mig btw ;D

2009-02-17 @ 10:36:42
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0