Looots of my mind

Mycket som snurrar i skallen nu, usch!
Inte kunna jobbat sen i fredags, that sucks : (
Och man tänker ju inte mindre av att man i praktiskt taget tvingas
att vara hemma.. Eller tvingas, var väl att ta i, men har inte så mycket annat
till val heller. Som sagt, "isolerad", igen..

Varför, varför, varför just jag? Någon som har ett bra svar på det?
Blir så trött (dock inte ordagrant, eftersom jag inte kan sova, yey)
Vill inte ta sömntabletter heller, då blir man helt lam imorn och hela dagen blir förstörd!

Sen hör inte skolhelvettet av sig, kursstarten är i Mars,
alltså cirkus 2 veckor dit.. Vet ioförsig inte om det är i början-mitten -eller slutet av Mars,
men ändå.. Lite framförhållning, tack!
Och alla inom skolverksamheten som tjatar på att man ska plugga hit, och plugga dit.
Fine, men när man väl bestämt sig och är riktigt taggad på att få börja, och dom i praktiskt taget
l o v a r en, och det ser så bra ut hit, och bra ut dit "du kan börja redan nästa vecka om du vill",
sa´s det i November, hallå No-fucking-vem-ber, det är Februari NU. In my ass säger jag bara..
(ursäkta språket, men måste få "irritera av" mig)

Tittade nyss på "A shot at love whit Tila Tequiila", men det är inte lika bra
utan Minime ♥  -That´s our thing!

Nu har jag fått "spytt av mig lite galla" här iallafall,
inte för att det blir nå bättre utav det, men känns bättre i min skalle (för tillfället) !


... GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0