Fylleslag & Rockfest

Konserten i torsdag var grymt bra, fick med mig en BB tröja hem ; )

I fredags så jobbade jag först på dagen, sen blev det en snabbis till
systemet, sen hem och slingade håret, duscha, göra sig i ordning, och
iväg till Mallan! Det vart en galet lyckad kväll, var ju besök ifrån jämtland där också.
Drack lite vin, spelade kort, drack lite mera vin och starwberry daiquiri (är nog det godaste jag druckit),
snacka massa skit och bara hade det trevligt. Sen åkte vi ut på landet och fortsatte där, medans
två andra vek av till joar. Men det var inte jag ; )
Kom hem starx efter kl:05, skapligt pigg..

Lördagen, sov till kl:16 cirkus, mådde väl inte sådär jätte bra, men efter några huvudverkstabletter,
vatten och en dusch var man ju fit for fight igen ; ) Jag skulle nämligen på Nedomanskys årliga
rockfest, vilket var väldigt trevligt, mycket musik och jag drack ÖL hela kvällen, hör och häpna minime :p
Sen vid kl:23.30 följde jag med Mallan och Katta ner på stadshörnan, var väl inte så där
jätte kul med värsta draget, för trubaduren såg ut som 7 svåra år och kunde inte sjunga, och när han
väl försökte var det bara dansbandsmusik! Annars var det trevligt där, haha!

Gårdagen gjorde man inte många handtag, kollade på film och åt kebab, det var typ min söndag!


För att sumera helgen då, toppen på alla sätt (okej, inte lördags "morgonen").

... Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

va jobbar du med?

2009-02-02 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0