Stammis på Labb

Min dag började med att ta sig ner till
sjukhuset´s labb, där man nuförtiden
är stammis. När jag kom in och slog mig
ner i stolen sa sköterskan: "Det är ju du med
de klena venarna". Haha, och det stämmer
mycket bra! Och det gick som vanligt, trögt att
få blodet i rören, men efter att vi bytte arm rann
det lite bättre : ) Nu ska vi komma ihåg vänster
arm till nästa gång. Lite små roligt att man är
kändis där nere, inte alla som är de!

Nu ska jag plugga lite tänkte jag, innan det
är dax att bege sig upp till Sofie.
Imorn och på fredag jobbar jag, dock halvdag
på fredag, så kan plugga då med!

Kylan smyger sig fram..

Kommentarer
Postat av: elizabet

sv

Ååh jag vill läsa dom.. Måste bara ha tid. Haha och hatar och gå in i bokaffärer, som bibliotek nästan typ. Fast vet inte vart dom går o köpa :P Åhléns ? Haha...



Jo precis dom skulle nog bli ännu längre^^ hehe.

Så Emma e värsta bokmalen? :) ;) Intressant :D

Men jo jag ska nog önska mig dom i julklapp, eller så köper jag i förväg, haha :) Puss

2009-12-02 @ 17:42:39
URL: http://elizabetanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0