1 December

Ni har väl inte missat att öppna första luckan i eran julkalender idag? ; )

Denna dag har spenderats i skolan, hade en föreläsning
att lyssna på, var väl helt ok. Men man fick ju träffa Caroline igen,
och det var inte igår. Vi har gått om varandra, men idag så : )
Kan ju bara påpeka att det var svinkallt att cykla, burr..
Så nu håller det på att bli kallgrader igen, ogillas!

Sen blev det att plugga när jag kom hem ocskå, hopplösa
uppgift, får se om det blir bra eller ej!
Minime har även kapat sin man idag, tog av en bra bit.
Fattar inte att hon vågar, men hennes hår växer ju som ogräs
och det behövdes, så nu är hon jätte fin i skallen : )
Får se om jag också får göra det, men jag är ju lite chicken,
mitt hår är mitt allt, typ.. Inget hår, ingen emma!
Det är ju Emma med det långa hårtet och långa ögonfransar,
kan ju inte bryta ett vinnande koncept ; )
Är väl dock hos tjejerna det mest går hem, haha!

Nej, nu har jag lite skriv diarré känner jag! Lika bra att
avsluta innan allt för mycket avslöjas här.. Inväntar 89:orna
för lite film chill.. Och dom är ej snabba!



Kommentarer
Postat av: elizabet

Jaa I think so :)



Ja, det är bara något speciellt med just dom. Längtar till trean, börjar nästan också och vilja läsa böckerna haha, men kommer inte ha tid.. Och det sucks, att det inte finns nå bilder på nå heta varulvar o vampyrer .. (HAHA). men böckerna sägs ju alltid bättre än filmerna, de får med så mycket mer :)

2009-12-01 @ 21:53:54
URL: http://elizabetanzen.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe ja ibland måste man kapa manen så den mår bra, men som sagt det växer ju ut väldigt fort på mig igen så, no big deal! en hårfärgning på detta sen är jag som ny igen ju :P

2009-12-03 @ 13:20:08
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0