Life is good

Blir Turkiet nu på fredag :) Sen Thailand i Januari, underbart!

Igår så festade man ju till det i Heby, av alla ställen.
Men det var riktigt skoj, om man bortser ifrån spöregn, gubbar som trampade en på
hälsenorna, förkylningen & skavsåren man drog på sig. Men jag hade skoj iaf :)
Och mestadels av folket också hoppas jag! Det där måste vi göra om snart tjejer!
Var väl hemma halv 4 inatt, tack Stoffe för hämtningen :) Guld värt! Blev en lååång och
varm dusch när jag kom hem inatt, var ju skapligt blöt efter skyfallet hem till Louise ifrån
parken, sen "promenaden" till ica..

Idag fick Hannah för sig att åka till Hälla, Västerås. Fine tänkte jag och hakade på..
Problemet var bara att ALLT var stängt, men sen åkte vi till Erikslund och MediaMarkt,
som endas denna söndag hade öppet till kl:18, bingo. Dock kom vi dit vid kl:17:50, haha!
Hann in och ut iaf, huvudsaken. Så helt i onödan blev det icke!

I fredags var det som sagt fest för lill Roffe som fyllt 20 bast, så det var en trevlig fredag också!
Så det var min helg de, helt okej. Men gårdagen var nog bäst denna helg :) Kul att komma i väg
och träffa på lite nytt folk istället för samma gamla vanliga här i stan, så tummen upp för det!

Snart har Mallan slutat jobba, då ska vi till Maxi och köpa oss något onyttigt, och sedan kika
på en film, det får avrunda min helg och söndag :)

Tack alla som har gjort min helg : )

Bilder kommer sen, orkar inte lägga in dem nu (Hannah), haha!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ha de så bra i Turkiet vännen! När kommer du hem? Puss

2009-08-19 @ 18:15:19
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0