Ett oväntat samtal

Idag är det fredag och helg : ) Hoppas det blir en rolig helg bara, för vill ju ha lite
skoj innan man flyr landet till Turkland! Ikväll ska iallafall Stoffe ha sin fest för han har fyllt år,
så nu är han ingen barnrumpa som måste sitta i baksätet längre ; ) haha
Jag och pappa ska ev. åka till västerås en sväng om ett tag, kanske man kan
köpa sig ett par nya skor! Har varit väldigt dålig på att köpa det faktiskt..




"Lill" skiten har blivit stor, grattis i efterskott : )


Och igår bakade jag bullar, fick något ryck vid 18 tiden, bra tidsfördriv..
Sen när dom var klara och jag kikade på tv, så ringer det: Inkommande samtal FISAN,
det var inte igår. Blev jätte glad över att hon ringde, och snart är hon hemma där hon hör hemma,
här i Enkp, äntligen. Om 2 veckor, så efter jag har kommit hem ifrån Turkiet, kommer hon : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0