Stress Stress Stress

Jag är stressad, men har inte riktigt kunna sätta
finger på vad jag är stressad över. Skumt, jag vet!
Är iallafall stressad i själen & kroppen känner jag,
inge bra alls.. Ni som känner mig vet varför.

Idag har det varit jobb som stått på schemat,
och rätt som det var, så dyker min "lärare" upp
på jobbet, blev lagom paff måste jag erkänna..

Imorn måste jag plugga, like hell..
Åh, orkaaa.. Inga roliga uppgifter heller,
så det suger ju.. Och kursen efter denna är
väl inte den roligaste heller :-/ Vill ju börja med mina
valbara kurser, NU : )

Valborg blir iallafall en lugn kväll, börjar jobba 6.45
på fredag, huh.. Lär väl gå och lägga mig vid kl:20 eller nått,
för att vara i människa tidigt...

Nu: Käk, Sen: ?

....Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, jo idag vart allt klart. så nu är jag av med dom! :D tack och lov.. aldrig mer nuu :)



dudå? blir de nå lya för dig? Puss

2009-04-28 @ 21:02:45
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det blir lugnt för mig och bella också på valborg, vi börjar 7 på fredag! men skit i det! :)

2009-04-28 @ 22:19:21
Postat av: Emma svarar:

Jossan: Hehe, vad skönt, slipper jag känna mig ensam om det :) Precis, skit i det ;)

2009-04-29 @ 11:40:45
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0