Right back at you

Veckan som har gått då, har bestått
av plugg, plugg, skola och plugg.. zzzZZ
...och lite mys : )

Jag har ju gjort de roligaste redan, så kan inte hoppa
och byta emellan, bara bita ihop och ta tjuren vid hornen.

Igår kväll fick jag dock ett brejk, Mall & Joss drog
med mig till mat & småprat, har nog inte skrattat så
där mycket på länge, pratade och berättade om det mest konstiga
saker, osv. De andra gästerna måste trott att vi är lite knäppa i kolan eller nått.
Menmen, huvudsaken att man har kul, och det hade vi, minst sagt.

Imorse var jag och besiktade bilen, huh. Första gången jag besiktat
själv, så det var lite scary. Men det gick så bra så, inga nerslag eller nått : )
Sen åkte jag o minime och snackade lite med Stoff, köpte frallor, hem och åt.

Och nu sitter jag här igen, och pluggar, överraskande va?
Solen är framme, sweet : ) Nu ska jag rappa på lite, så
jag kan gå ut en sväng i solen och njuta.

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0