Pluggisar

Jag och min vapendragare har fått en hel del gjort
idag. Vilket känns skönt : )
Fast, vi håller på med helt olika saker, så gick det bra
att plugga ihop ändå. Tyckte jag iaf!

Då har man någon som säger till en ifall tankarna skulle
dra iväg på eget håll. Trevligt med sällskap också,
då blir man inte lika förbannad om man kör fast.

Jag göder min vapendragare med kaffe och goding,
så får jag hjälp, smart va :p

Men nu har jag gett upp, har fått en hel del gjort,
och är nöjd. Och imorn är det skolan som gäller,
vi kanske pluggar ihop efter det. Visar sig!

Om man ska ta sig ut på en prommis efter maten kanske?
Fint väder, och efter att ha suttit still mestadels av dagen, så
behövs nog lite frisk luft..

...Ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

MORE PICTURES MY DEAR!

2009-04-02 @ 11:19:41
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0