Vart ska jag sova inatt?

Som sagt, igår var vi hos Stoffe, en mycket
trevlig kväll.. Slutade på Joar, like always!
Var hur mycket folk som hellst, för ovanlighetens skull.
Dock mycket smått, men jag överlevde ett tag iallafall.
Kostade ju mig inget att gå in, så då spelar det ingen roll.
Tack "Mr: bd" för det : )

Runt kl:18 snåret kom en snäll människa förbi
med fribiljetter för kvällen, tackar för det : )
Sen begav sig jag & Minime till Josefin,
dök upp en hel del människor, kvällen var lite lam,
eftersom vi båda körde en nykter kväll.. Men endå trevligt!
Sen blev det rallykörning ner till Joar, ännu en kväll.
Men som sagt, kostade inget ikväll heller, så : )
Var väldans trevligt där också, blev ju gratis dricka, Tack J! : )
Så då vaknade vi till och levde loppan ; )

Sen bangade gamlingen (jag) på efterfesten, så fick
skjuts hem & nu sitter jag här..

Ska nog äta lite kebab, och sen krypa till sängs : )

Tack för en toppen helg pinglorna!

Summan för mig helg: 40 kr (Y)
...Sweet dreams




- "Du är snyggast här ikväll, glöm inte det till nästa studentfest"  :-O
- "Hur gammal är du? -Gissa!? Hmm, 17-18?" :-O

Hallå?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

:D, haha jag vet jag måste skärpa mig! ;D <3

2009-04-05 @ 11:32:28
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0