Happy day?

...förutom att jag är i behov utav en massage, mina axlar
sitter starx under öronen känns det som, inte skönt!
Inget top notch, direkt..

Har varit en hyffsad dag idag, ena grejjen håller jag hemligt, hehe..
Om man säger så här: The time will show!

Men den andra roliga saken idag är, S O F I E is back in town ♥
Kom och tänka på henne igår när jag stekte pyttipanna, för vi
är lika pilliga med den. Plockar ut så många äckel lökbitar vi kan,
så skickade ett sms till henne för ett tag sen, då ringer hon upp och säger:
Ja, jag sitter på fabriksgatan! Hehe, w h a t?? Blev lagom överraskad : )
Men hon stannar här tills på lördag bara : ( Men bättre än inget iaf!
Så imorn är det Bodil & Fisan dag, var på tok för länge sedan..
Så plugget kommer bli lidande imorn :-/ Not good, menmen, behöver ett
brejk, och vad kan då vara bättre än tsm med Fisan min? : )

Om man ska sätta lite fart, så man får in en uppgift ikväll iaf?

Har ni fått några trevliga suprises idag då?

... Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0