3 dagars fest helg som slutade med polishäng

Har inte kunnat bloggat något, för min data kollapsade förra veckan.
Men LG har fixat nu : ) Tack och bock!

Fredag: Började med påskmiddag och alkohol redan kl:14 hos Söderberg,
var mycket trevlig. Sen blev det kalas ute i vappa för Bella Bärfis, som sedan
slutade på Joar som i vanlig ordning. Var dock lite schliten & slirig, haha, jag är inte van att
börja kalasa redan kl:14 på dagen, huh..

Lördag: Påskmiddag hos mormor & morfar, där man inte var så social,
lagom trött och schliten sen i går. Sen började kvällen hos Hannah, med
Singstar och 2 flaskor vin (jag som skulle vara nykter, hm), som sedan slutade på
Joar, igen. Men det var en riktigt kul kväll, även fast jag var otaggad fram till kl:19.
Men så skojj vi hade sen då : )

Söndag: Pappa fyllde år, folk kom hit och man skulle vara social igen, gick ju sådär.
Otaggad igen, men sen så, Stoffe kom och hämtade mig o Sis, vi åkte upp till honom
och började festa, igen.. Sen bar det av ner mot Joar, ännu en kväll, men denna kväll var ju
given, då The Poodles spelade där : ) Grymt bra kväll, kom hem vid kl:04.30, ZzzZzz.

Måndag: Pigg och kry som aldrig förr efter bara 4½ h sömn. Så typiskt när det här var den dagen
jag kunde vara schliten och bakfull, men nejnej.. Kvällen slutade med "bil kurragömma", vilket var
riktigt skojj i början, sen när jag körde blev man stoppad av Polisen, som tyckte att Stoffes kofångare
var ful, schyssta grabbar. Hur ser deras bilar ut liksom? Haha.. Dom är bara avis!

Och nu då, jag ska plugga, men har förtillfället noll motivation!
Wish me luck!

Hoppas eran helg har varit i närheten av min, för då har ni haft skoj : )
Det tackar jag för!

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Hannah

Lördagen va klockren, hade riktigt kul : )

2009-04-14 @ 14:20:09
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0