Vilken är det absolut vanligaste tiden att ha sex på i veckan?

"Söndagar kl:10.54 på förmiddagen. Allt mellan kl:9-12 gills också"

Nu vet ni det, gott folk..
Vart en helgalen kväll hos Hannah igår :)
Vi sjöng som tokar, spela "Hur faan visste du det", tog kort, hade allmänt skojj m.m.
Sen hittade jag och Mallan Aqua på youtube.com i kareokeform, haha..
Det var skojj, Hannah och Linda började fundera på hur vi kunde aqualåtarna så
bra utantill, till en början.. Innan vi avslöjade vad vi hade hittat ;)

Ojoj, igår hände det tydligen en massa skit på våran ända nattklubb här i stan,
så jag och Sis hade en HEL del att prata om inatt. Jag förstår mig verkligen inte
på vissa människor. Vissa har ju verkligen n a d a innanför pannbenet..

Kylan sitter i, men hellre det än en massa regn och blaskväder faktiskt..
Så idag är det kalas här hemma, snart dax att börja baka det sista!
Sen är det en MASSA bra program från och med kl:16.10.

Igår på spelet, "Hur fan visste du det" ska man välja en fråga mellan 1-5,
så vi valde på finska ett tag, tills det kommer till Hannah: Amen, jag tar Neisee,
alla vi andra ser ut som frågetecken, vad fan är det liksom? Efter mycket om och men
fick hon fram att det var Neijla (det stavas nog inte alls sådär, men siffran 4 är det iaf)
Då sa hon, men jag säger så.. Haha, det är ju bra om vi andra får veta hennes spec. språk :-P

Nej, nu är det på med förkläde och igång med bakningen som gäller.
Hoppas ni hade en underbar Lördag och får en lika bra söndag, ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu ska inte du vara sånn! Ni fattade ju tillslut iaf ; )

2008-11-23 @ 16:10:37
URL: http://ejnersten.blogg.se/
Postat av: hanna

tallat? huh, det kommer ja inte ihåg. jag sa hej till henne iaf ;) tss

2008-11-23 @ 18:41:41
URL: http://haderajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0