Underbara vänner

Det här har varit den absoluta bästa helgen, när har man annars en sån tur
att man har först en jätte bra fredag, sen toppar lördagen fredagens bravader?
Undra hur länge det kommer att dröja innan jag kommer ha kul igen,
för den här helgen kommer att bli jäävligt svårslagen, tack allesammans ♥

Som sagt, riktigt grym kväll igår!
Jenny kom och hämtade oss, så alla vi tjejer var där ute vid 6 tiden,
käka och hade det trevligt.. Sen ramlade resten av folket in efter ett tag,
då blev det fart och fläng.. Går inte att beskriva, men ni som var där vet
vad jag pratar om! Ni som inte var där, ni missade något kan jag säga!
Avrundade kvällen med ett besök på joar, J var så snäll att hämta oss : )

Idag mår jag faktiskt över förväntan bra, kors i taket, trodde jag skulle ligga bakfull
och deckad i en vecka efter igår, men icke!
Fast det har varit en lugn dag dock, fast det är det väl alltid på söndagar.
Jag och sis drog till santorini och käkade lite, så nu är man ju människa igen!

Nu ska jag fortsätta snegla lite på Wallander! God kväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0