Stök, bök och julbak

Haha, jag och lillsyrran har bakat lussekatter och
peppisar : ]
Dock vart dom inte så vackar, men gooooda..
En av mina lussekatter såg ut att ha down´s syndrom, typ, bradär!
Och några av peppisarna lossnade huvudena på, men var ju bara att
"mecka" ihop dem igen.. Så det har varit en händelserik och rolig dag!

Lär ju bli att man bakar en sväng till innan jul, för det är ju skoj
och gott. Så de kommer säkert att gå åt!

Snart är det mat, sen kanske man tar en sväng till västerås med sis, E och J,
hon ska äntligen köpa sig sin e g n a tv, hehe..
Eller om jag skippar det, eftersom vi tjejer ska åka dit imorn och försöka shoppa lite.

Have a nice day, ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hell yeah, nu är det min bara min!!!

2008-11-30 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0