Soo what, i´m still a rockstar

Ja, det vart ju fest igår, dock ingen kommunfest för min del.
Jag och sis kilade upp till Empan & Fia, och där var Pååliii,
nyhemkommen, brun och fin från Bahamas. Kul att träffa henne igen! ♥

Kvällen var väl okej, förutom vissa små inviter som skedde under kvällens lopp,
så tråkigt att sånt där ska hända bland vänner. Och så värdelöst att vissa människor släpps
in på Joar, helg efter helg, och förstör för andra genom att bara vistas där. Roligaste är ju att hon,
fanskapet, åker ut därifrån nästan varje helg också. Men vaaarför släppa in henne igen?
Hon borde ju flytta ifrån den här stan, finns väl som max 3 st personer som tycker om henne!
Kul att ens vilja gå ut, när man vet att nästintill alla hatar en. Jag skulle då inte visa mig ute iallafall.

Nej, nog med energi på henne nu!

Slapp ju gå ner och hem iaf, i regnet.. Tur att det finns nyktra människor ibland..

Idag blir det nog Mc Donalds käk, eller en kebab, ska bli underbart gott faktiskt :-P

Sen får vi se hur kvällen ska spenderas.. Ha en toppen lördag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0