Knullrufs och äppelpung

Tandläkarbesök idag då, gick väl bra..
Har jag tur så slipper jag gångjärnen :) Något positivt iaf..
Men det bäste vore ju om jag blev av med skiten, men det är ju mig vi snackar om nu,
och alla ni som känner mig, vet ju hur det brukar sluta då :-/ Om 2 år kanske, haha, om jag har tur.. menmen!
I´ll keep on fighting..

Annars blev det lite bakning idag, och mer ska det bli,
skulle haft bakdag imorn, men ska umgås med Fisan :)
Så tar det på onsdag då ist, för sen på torsdag ska jag ju infinna mig där kl:13, så får vi se när jag kommer hem igen.. Och G fyller på måndag, så då måste allt vara klart.

Nu är man uppe hos E och hänger, alltid lika trevigt.
Får väl se vad vi ska hitta på, tyckte jag hörde något om bowlig, så vi får väl la se vad som händer och sker!

Om man ska gå och vara lite social nu då!
Hoppas ni haft en bra måndag, ciao!

-
Filippa om Challe´s pung: "Mormor, har han ett äpple mellan benen?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0