Kärt återseénde

Idag har jag varit och fikat med Sofie :)
Väldigt trevligt. Vi är så sjukt dåliga på att ses, så det finns inte!
Och vi säger jämt och ständigt att det ska bli ändring på det, men
vad händer, inte ett skit! Men vi ska försöka jobba på det, åter igen ;)
Men hon ska ju snart lämna mig :(
Jag kommer självklart att hälsa på henne, men endå! Så många mil emellan oss.


tokgammal bild på mig och Sofie



Regn, regn och åter regn.. När ska det sluta upp? Så värdelöst, man
vill ju inte ens gå utanför dörren när det regnar så mycket som det gör, värdelöst!

Träffade Pååliii också, hon har färgat håret brunt och klippt lugg, riktigt tjusigt :)

Hoppas ni har en kalasbra fredag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0