"Jag har aldrig . . . "

Igår då..
Medans jag väntade på att Sofie skulle sluta worka så knallade
jag med Sis och E upp till Nellie en sväng, vart dock väldigt kortvarig,
för efter ca 30 min så ringde S, så vi gick upp till Jenny där det var fullt ös, typ!
Hängde där tills de andra fick för sig att dra ner till Joar.
Men mycket hann det hända däremellan, haha. Vi nyktra fick oss ett gott skratt ;)
Jag säger bara en sak: killar . . . . ; )

Idag / kväll då..

Sofie vill att jag ska hänga med henne till Bålsta.. b å l s t a a a, av alla ställen, mindre än Enkp!
Men jag har beslutsångest, hm.. Vet dock inte varför, strange feeling bara, delade meningar liksom.
Hon tyckte att jag borde ha för- och nackdelar, vad som väger upp och tynger ner, men jag vet bara inte
varför jag velar.. Hm, jag i ett nötskal, typ!
Men har dock ett tag kvar att fundera, så vi får väl la se hur kvällen slutar..

Hoppas ni har några trevliga planer inför lördagen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0