Draa åt helvette

Haha, det är tydligen lite tjaffs här neranför hos E..
Jag och Sis är ju bara liiite nyfikna, så vi tröck öronen
mor rutan, så klart ; ) tss.. Händer mycket spännande här må ni tro.
Vi är här själva för tillfället, E är hos en vän och fikar!

Annars har jag spenderat dagen på "mitt andra hem",
blev dock utskriven, men var där ifrån kl:08 till 15, passade på
att sova lite till och från på en gång. Så nu är det väl bara vänta och
se, om dom kommer fram till något bra för min del. Jag svarar tydligen
inge bra på behandlingarna jag har fått tidigare :-/
Så bara dax för "gubbarna" att börja smida några bra planer! Och hoppas på det
bästa..

Annars så hade vi främmande igår och idag, G fyller år, så det har varit kalas.
Och snöyran håller i sig, en det töar väl bort i slutet mot veckan, som vanligt.

Nu ska man väl kika lite på den andra dumburken ett tag!
Hoppas ni haft en bra måndag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0