Dödsbädden, typ

Onsdag idag, snöat som sjutton ute,
så tråkigt att skiten inte ligger kvar bara.. Så nu återstår
det slask och plask :-/ Inte ens pulka kan man åka.

Idag har jag fortsatt med mitt bakeri, blev nog ganska bra det där.
Får hoppas på det iaf, märks väl på måndag om inte annat..

Ikväll är jag inte hos E, utan hemma, hör och häpna.
Har haft en dryg huvudvärk hela dagen, så känner mig inte
speciellt social. Så jag håller mig hemma och skonar er andra :)

Ser verkligen inte fram emot morgondagen :( Någon som vill byta med mig?
Funderar på om man får ta med sig datan dit, så man har lite tidsfördriv iaf.
För någon bok har jag inte hittat som jag kan ta med mig. Hatar att bara ligga
där raklång uppochner, själv!! Hoppas verkligen att jag får gå hem på fredag, men
Emma, dream on.. Hoppas går ju dock alltid, men ah..

Så det här blir nog mitt sista blogginlägget för den här veckan, om jag
inte får smyga med mig datan då, men det stör väl för mycket eller nått, just my luck!

Nu ska jag fortsätta kika på Oskyldigt dömd. Hoppas ni haft en bra dag!
Ciao

-
why me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0