Crazy night

Gårdags kvällen vart ju lite småttcrazy!
Jag, sis, Emelie o Paulina började kvällen med
ett matbesök på Mausod, jag var dock bara sällskap.
Hade ju käkat på donken tidigare med M.

Efter dom hade ätit klart knallade vi hem till E, och där spårade
det ju lite halft ut kan man säga. Fast det var ju skojj, men vissa som
tog illa upp. Men som sagt, allt var ju bara på skämt.
Men nu är allt löst, tack och lov : ]

Idag är det farsdag, det "firades" med ett middagsbesök på Akropolis,
snacka om störd servitör :-/ Började med att han kasta ner menyerna framför oss,
sen när alla hade ätit klart, förutom jag som hade mat kvar, började han att
plocka undan de andras tallrikar, mendans jag fortfarande ÅT. Trevlig personal det där, not!

Nu är jag o Sis uppe hos E, tvkväll som står på schemat, OTH, Gossip, ensam mamma,
kan ju inte bli bättre!

Ha en underbar söndag, ciao!

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Du skulle tagit han i kragen å sagt "VEM ÄR DOOOO??" :D

2008-11-09 @ 20:24:43
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0