Been there, done that

Nu är det inte långt kvar tills jag ska bege mig.
Jag vill i n t e! Finns ju inget som är mer värdelöst än
att vara där.. Sängarna är obekväma, det är kallt, någon som
kommer och tittar in på en med jämna mellanrum, äcklig mat,
kommer säker inte ens få en tv. Gnäll, gnäll och åter gnäll.
Dock inte så konstigt kanske.. Been there, done that liksom!

Idag är det ju nästan världens finaste väder,  var ute med
Challe på en långprommis, jätte skönt och fint :)
Sofie, varför kan inte vi ses när det är så här fint väder ute?
Nej, för vi ska ju bara ses när det tokregnar och båda vill bara gå hem, hm!

Jag hoppas och ber att jag får komma hem redan imorn,
men det är väl bara att tokglömma..

Så alla ni som inte har något att göra, kom gärna till mig, ni vet ju
vart jag finns ;) Nu ska jag packa ihop det sista, then i´ll be gone.

Ha en toppen torsdag, ciao!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hoppas det går bra hun och att du inte behöver ligga där alltför länge! Tycker verkligen synd om dig!

puss älskl

2008-11-20 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0