Fribiljett & Sveda

Idag var jag ner till systemet en sväng,
letade som en tok efter ett vin, sen när jag tittade
lite närmre, så stod det mitt framför näsan på mig.
Dom hade ju bara bytt förpackning.. (eller bara och bara)
Sen bar det ut till jobbet, har varit sjukt trött idag, förstår
inte varför.. Och vid kl:20 kändes det som om klockan hade stannat
eller nått.. Gick så segt, det tyckte vi alla.
Jag kunde/skulle ha gått på joar idag, for free (fribiljett),
men där kom tröttheten fram (inte för att den hade gått bort, men ändå)
och så svider det så in i sjutton och kliar i mina ögon, syrran frågade
vad jag gick på? Haha, kul tjej.. Sömnbrist & nå skit i ögat svarade jag.
Så snäll som jag är så fick syrran min fribiljett. Hoppas hon har kul nu,
för både henne och mig...
Dax att krypa till sängs, (sitter redan i sängen, men funderar på att bädda ner mig)
en ny dag med nya möjligheter & mer jordgubbsätande i morgon ; )

God natt allesammans & sov så gott, det ska jag försöka med!

Kommentarer
Postat av: Eric

godnatt och hade en bra helg /E.

2008-05-17 @ 00:03:51
URL: http://ericthegreat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0