Periodare

 Ja, bland skriver jag 2-3 gr om dagen,
sen kan det gå 2-3 dagar innan jag skriver igen..

Idag har ag träffat Mallis, vi gick till mat & kak där hon smaska på en sallad, sen
gick vi o titta på en sak..
Efter det knalla vi till Bullen, där vi mötte Sofie, vi fika och prata en massa,
vi hade det trevligt : ) Sen gick jag o Mallis till "det gröna apoteket", hehe!
Och jag har hittat mina "skrynkliga" påskägg nu, hihi (nu fattar du Mallis).

Nu sitter jag hemma hos mamma, ska äta snart & ikväll är det Gossip med sis & chirre? 

Faan, det funkar ju inte. Hannah / Älin (jag har ju gjort som på sidan, men inget händer)
Hannah, jag kommer hem till dig snart, fan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va ä dä du ska göra mä sidan då, Ääämma? =)

2008-03-18 @ 17:44:32
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hannah

Ja, de är bara att komma, är ledig hela veckan : ) tss.

2008-03-18 @ 18:07:56
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: ....

Vem är den där mallis? hon verkar trevlig...:)

2008-03-18 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0