Påsk(festen)

Ordet påsk infattar många saker..
Påskägg, påskmat, påskmiddag, påskfest, påskkärringar, påskdagen, påskmys? m.m.
Och jag har jobbat onsdag, torsdag, fredag, söndag (idag) och imorgon, måndag.
Ja, så där var min påsk. Men en påskmiddag har hunnits med
och ett påskägg har jag fått...
Sen ikväll då, påskfesten har iofs pågått sen i fredags, men jag har inte visat mig där... Än!
Det är de jag väger över ikväll, ska jag gå dit och lyssna på Pudlarna och trängas med
dryga människor, vänta i 100 år på att få gå på toa (för ni vet hur tjejer är, blir fan ALDRIG klara,
då inkluderar jag faktiskt inte mig själv, för jag är snabb, tycker jag iaf)
bli irriterad på allt smått som är där inne och så luktar hela ställt fis?
Men man kan ha trevligt också, det säger jag inget om. Men de senaste gångerna har jag
har skit tråkigt på Joar Blå (vårat one and only uteställe i Enkp)..
Innan fisjoar så blir det till att ses hos Malin the Mallis isf..

Jag ska vela ett tag till, så får vi se vart jag o min kropp slutar, anstingen hemma
eller hos Malin the Mallis och senare fisjoar..

The time will show, punkt slut!

Kommentarer
Postat av: sofia

det gick inge bra för mig emma att göra min blogg , jag sög rent ut sagt ;p

2008-03-25 @ 12:46:58
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se
Postat av: EgoElin

Duu...man ska gå på herrtoan. Där ä dä aaaldrig kö..hur smidigt som helst =)

2008-03-27 @ 09:22:44
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0