Lindvallen & Arlanda

Here wee come..
Jag längtar efter imorgon, då åker vi äntligen..
Imorn svichar jag fram ner för backarna
Imorn kommer jag vara omringad av snön
Imorn ska jag garva åt Lina som ska försöka lära sig åka snowboard (jag är smart o skippar det)
Imorn är det DEN dagen, wiie..

Håller på o packar för fullt (märks det, hehe)
Nej men, håller på iaf.. Tar små avbrott hela tiden bara!

Lisa ringde nyss o fråga om jag skulle med på Hockey,
fan att jag packar o donar. Hade varit skojj o kikat, var ett tag sen
jag var på en hockeymatch, det är faktiskt skojj : )
Men vi får ses när jag kommer hem Liiisi : )

Kommer bli en körig vecka, imorn åker vi, på onsdag åker vi hemåt,
på ondag natt ska jag till Arlanda o hämta Hanna & Kjell, på torsdag jobbar jag,
på fredag ska jag väl umgås med hemkomlingarna ifrån Gran Canaria,ojoj..
Full speckat schema om inte annat..

Ikväll blir det Mello, antingen hemma, eller hos Emmi med Hannah!

image25                        image26

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är riktigt avundsjuk ska du veta! Vadå, kanske? de är väl klart att vi göööör : )svik oss inte!

2008-03-08 @ 18:11:05
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0