I väntans tider

Nu sitter jag bara och väntar på klockan, tänk vad segt det kan gå ibland.
Men nu är det inte SÅ långt kvar..
Jag ska väl åka om cirkus 45 min till Arlanda..
Ska hämta Hanny & Kjelly, dom rackarna har ju gottat sig på Thailand,
medans en annan varit i Sverige (har ju haft  skojj i Sälen / Lindvallen),
men det finns väl inget som slår en utomlandsresa, speciellt inte om den går
till Thailand.
Hoppas det går fort på Arlanda, en annan har ju inte sovit speciellt mycket,
kört långt och så ska man göra både det ena & det andra imorn, bl.a jobba.
Sånt man får stå ut med om man tagit på sig uppgiften.

God Natt till er som kan / får / har hoppat i säng nu!
Jag blir vaken ett tag till 


Kommentarer
Postat av: Elin

Preciiiis..stöten ä ju inte the shit lixom ;) så jävla outside oxå..mitt ute i buschen =)
Skönt å va hääämama Ämmaa?

2008-03-13 @ 15:19:29
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0