Bowling i vardagsrummet

Yees.. Jag skulle ju åkt till västerås ikväll o härjat, men slut stationen
blev hos Mallan!
Bowling i hennes vardagsrum, det är roliga grejjer det : )
Vi har nämligen spelat Nintendo wii, skit kul..
Och nu kikar vi på Let´s Dance (som vanligt på fredagar) Haha..
Jag vet, ålderdomshem nästa för oss, haha..

Idag såg jag o Mallan att Pudlarna kommer och besöker
oss om 2 veckor :D Då blev det livat i bilen må ni tro!

På söndag dra jag btw, till LINDVALLEN (vet nån som är skapligt avis ;-P, haha)

Snart ska vi på en roadtrip, hihi.. Vart? Det ni ; )

Soo Long Lovers ; )

Hannah är ju bäst också, glöm inte det :D HAHA
Mallan kommer inte långt efter hon heller (delad plats?)

image24

The Muppats ♥

Kommentarer
Postat av: miroma

Hej, jag gör en undersökning och snälla svar på frågan:
Vilket TV program följer du?
Hare bra
Miromaaa

2008-03-07 @ 21:37:46
URL: http://www.miroma.blogg.se
Postat av: Hanna

heeeeeey hur har du det dar hemma, sa saknar dig o alla.
ni er ut att ha sa kul, men ni far inte glomma bort mig for ja kommer snart hem haha..
vart ska du aka nagonstans pa roadtrip? far away?
puss Hanna

2008-03-08 @ 11:08:33
URL: http://haderajan.blogg.se
Postat av: Elin

Tanja å jag har skrattat oss redlösa till att man kan säga "We ska spela Wii" mä några öl i kroppen ä dä faantaastiskt kul. haha

2008-03-08 @ 12:25:38
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0